Endless nieuws
home   /   nieuws  /   endless_nieuws

Nieuw initiatief: polderkip.com

responsive_polderkip.jpg Voor polderkip, een nieuw onderdeel van Bink Holland in Lelystad, realiseerde Endless webdesign een logo en responsive website Naast hun akkerbouwbedrijf, caravan/botenstalling, opfok van vleeskippen en verkoop van verse knoflook, zijn Karin Perdaems en Marc Knipscheer een nieuw intitiatief gestart: polderkip. Zij bieden het vlees van hun polderkippen rechstreeks aan de consument aan. Polderkip staat voor eerlijk vlees van kippen die een goed leven hebben gehad in een grote lichte ruimte waar lekker gescharreld kan worden.  De scharrelkippen hebben van de dierenbescherming het BETER LEVEN KEURMERK met 1 ster gekregen. Elk jaar komt de dierenbescherming langs om te kijken hoe het met de kippen gaat.

Voor dit nieuwe initiatief ontwikkelde Endless een logo, wat aansluit bij de bestaande ondernemingen qua kleurstelling en uitstraling, maar ook aansprekend is voor de doelgroep, alsook een responsive website met producten database voor het scharrelkippenvlees.

www.polderkip.com

Terug naar overzicht