Endless nieuws
home   /   nieuws  /   nieuwsarchief

Endless realiseert extranet voor Euromaster / Soleo

Voor een samenwerking tussen Euromaster en Soleo Contact Centers heeft Endless een extranet ontwikkeld. Het extranet heeft als doel informatie te verstrekken voor de agents die de bandwisselafspraken maken.

Wat is een Extranet?

Een extranet is een intranet, wat vanaf internet te benaderen is. Dit bijvoorbeeld om gegevens uit te wisselen die niet openbaar zijn te benaderen. Het extranet maakt gebruik van het TCP IP protocol.

Endless is benaderd door Soleo Contact Centers om dit extranet te bouwen voor de samenwerking van Euromaster en Soleo. De samenwerking met Soleo Contact Centers bestaat sinds september, maar is nu al een succes. In de eerste maand van de samenwerking heeft Soleo al meer dan 20.000 telefoontjes beantwoord. Zie persbericht

Persbericht
Euromaster en Soleo Contact Centers slaan de ‘banden’ ineen!

Deventer, 8 november 2013

De winter is in aantocht. Dat betekent tijd voor winterbanden. Veel klanten van Euromaster hebben het gemak van de online afspraak ontdekt. Toch blijft persoonlijk contact belangrijk. Om ervoor te zorgen dat de medewerkers op de Euromaster service centers zich kunnen blijven focussen op de klant in de vestiging, zorgt Euromaster er met Soleo Contact Centers voor dat de tienduizenden telefoontjes voor de bandenwisselafspraak vriendelijk en professioneel opgevangen worden.

De samenwerking met Soleo Contact Centers bestaat sinds september, maar is nu al een succes. In de eerste maand van de samenwerking heeft Soleo al meer dan 20.000 telefoontjes beantwoord. De klanten van Euromaster worden vriendelijk en professioneel te woord gestaan en de agenda’s van de Euromaster service centers stromen vol met bandenwisselafspraken. De echte proef komt wanneer de eerste sneeuwvlokken zullen vallen. Dan willen de Nederlandse leaserijder en particuliere berijder massaal op een zo kort mogelijke termijn winterbanden onder de auto. Beide partijen zijn vol vertrouwen dat alles klaar staat voor de grote drukte van de winter. 

Over Euromaster
Euromaster is een 100% onderdeel van de Michelin Group en biedt alle producten en service om veilig, zuinig en comfortabel te rijden. Euromaster heeft een uitgebreid Europees netwerk van 2.365 vestigingen in 17 landen met bijna 11.800 medewerkers. Onze 800 Nederlandse vakmensen werken vanuit ruim 100 servicevestigingen en tientallen mobiele units en staan zes dagen per week klaar voor de bestuurders van personenauto’s. En in de zakelijke markt zetten zij zich in voor bestelauto’s, vrachtwagens en speciale voertuigen, zoals industriële voertuigen, grondverzetmachines en land- en bosbouwvoertuigen. Met jaarlijks meer dan 10 miljoen verkochte banden aan meer dan 4,5 miljoen klanten in de particuliere en zakelijke markt is Euromaster de Europese marktleider in haar branche.

Kijk voor meer informatie op www.euromaster.nl

Over Soleo Contact Centers
Soleo Contact Centers B.V. is opgericht in 2008. Soleo is een jonge, ambitieuze organisatie waarvan de oprichters jarenlang ervaring hebben in het afhandelen van klantcontacten. Soleo Contact Center is de specialist op het gebied van inbound en outbound callcenter projecten en in het afhandelen van back office activiteiten voor zowel de B2B als de B2C markt.

Door onze speerpunten Kwaliteit, Innovatie, Openheid en Flexibiliteit maken wij onze dienstverlening tot een succes waarbij de misse van Soleo is om specialistische partner te zijn van onze opdrachtgevers op het gebied van klantcontact, die aan ieder klantcontact waarde toevoegt en uit ieder klantcontact waarde haalt, door kwaliteit, innovatie en flexibiliteit.

Kijk voor meer informatie op www.soleo.nl

Euromaster
Meer informatie: Marianne Berghegen
Telefoonnummer: 0570-679790

Soleo Contact Centers
Meer informatie: Alco Bosch
Telefoonnummer: 0570-820222

Terug naar overzicht